Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2007

Ψέμματα

"Η αλήθεια είναι μία , τα ψεύδη πολλά"

















Τα επικίνδυνα

-Ψέμματα απο συμφέρον. (Μία νεαρά "ερωτευεται" κεραυνοβόλα έναν 80χρονο ευκαταστατο κύριο)-

- Ψέμματα για λόγους αμυνας. (Το μικρό παιδί δεν έσπασε το βάζο. Όταν το ρώτησε η μαμα του είπε ότι το έκανε ο αδερφός του)

-Ψέμματα απο κακία. ( Δεν αγαπάει το συζυγό της. Χθες το βράδυ την είδαν με άλλον)

Τα ακίνδυνα


-Ψέμματα απο ματαιοδοξία. (Ειμαι 50 κιλά, η ζυγαριά είναι χαλασμενη απλά)

-Ψέμματα για λόγους ψυχαγωγίας ή διασκέδασης. (Χθες είδα καράβι σε βουνό)

- Ψέμματα παρηγοριάς, αθώα ψέμματα. (Ό όγκος είναι καλοήθης. Εσυ μια μέρα θα μας θάψεις όλους γιαγιά)

(Τα είδη της ψευδολογίας είναι απο το βιβλίο "Πρακτική φιλοσοφία" του Ε. Π. Παπανούτσου)

8 σχόλια:

ΩΣΗΕ είπε...

Δεν προλαβαίνω να διαβασω καλά το ποστ γιατί βιάζομαι εξαιρετικά. Μου άρεσαν υπερβολικά αυτά που γράφεις στο προφίλ σου. Θα τα λέμε.

Καλημέρα με εωθινή κραυγή φαλκονιού.

Spyros Vlahos είπε...

Με ξέκαμες!
Από τα ωραιότερα πράγματα που έχω διαβάσει τα τελευταία 55 χρόνια, το προφίλ σου.
Θα επιστρέψω ξανά και ξανά να το μελετήσω, τώρα είμαι στη μέση μιας δουλειάς (που έχει σχέση με το παρελθόν μου).
Από τα βαθη της ψυχής μου να είσαι καλά, ομορφαίνεις τον κόσμο.
Δε διαβάζω τίποτε άλλο, το προφίλ αρκεί.
Να είσαι καλά κι ό,τι επιθυμείς να σου τύχει πολλαπλασιασμένο επί εκατό

Ο Σίσυφος ... κάνει διάλειμμα, κάποια ώρα πρέπει να ζήσουμε και τη δική μας ζωή.

Αν δε φανώ αγενής, σε φιλώ για το προφίλ σου
Σπύρος
Θά 'ταν αδιάκριτο αν μού 'λεγες λίγα περισσότερα για σένα;

Spyros Vlahos είπε...

Γαμώ το κέρατό μου!
Δεν μου πάει να φύγω.
Πόσο πολύ πρέπει να παινέσω τον "Ήλιο τον Πρώτο" για να μην είναι υπερβολικό και να μ' ερωτευτεί μια ωραία γυναίκα;
Είσαι ωραία;
Σπύρος

Spyros Vlahos είπε...

Manarium (ενικός του manaria)
μ' αιχμαλώτισες. Το τύπωσα (το προφίλ) για να το καταβροχθίσω στη σχόλη μου.
Δεν έφυγα, ακόμα εδώ είμαι και διαβάζω. Καταραμένη ομορφιά! (LOL)
Μπορείς (επειδή είμαι νέος στα blog, έχω κλείσει μισό ίώνα βιολογικής ζωής, 55)να μου 'πεις (όχι με λίγα λόγια) τι κάνω για να συνδεθώ μόνιμα με το blog σου;

ο Σπύρος (που του έφτιαξες όχι μόνο την Κυριακή αλλά και αρκετή από την υπόλοιπη ζωή)

Spyros Vlahos είπε...

Εντάξει, φεύγω, μη βαράτε!
Μια παράκληση : οι μεγάλοι σε ηλικία έχουν πρεσβυωπία και δε βλέπουν καλά αχνά χρώματα σε μαύρο φόντο.
Γιατί, μια σκέψη κάνω, δε βάζεις άλλα χρώματα; Έτσι θα κερδίσεις και τις μεγαλύτερες γενιές!

Σπύρος

Laplace είπε...

ειναι εξαιρετικο το μπλοκ σου..
καλως σε βρηκα..
με το καλο το 2008..

Δινονόη είπε...

Καλησπέρα σε όλους.
Ωσηε, Σπύρο και Laplace σας ευχαριστω για τα ωραια σας λόγια.
Σπύρο επειδη βιάζομαι γιατί εχω ταξίδι (8 ωρες μακριά η Καστοριά απο εδώ βλέπεις) θα σου πω σχετικά με το blog οταν βρω χρόνο και ξανασυνδεθώ.
Καλές γιορτες και καλή χρονιά αν δεν τα ξαναπούμε μεχρι τοτε.

Δινονόη είπε...

Τελικως το ταξίδι ανεβλήθηκε για αύριο.

Απαντήσεις προς το Σπύρο.

α) Το προφιλ μου ειναι ενα ποιημα του Βλαβιανου.
β)Τωρα το να μάθεις περισσοτερα για μένα σε τι θα χρησιμεύσει βρε Σπύρο;
γ)Η ερώτηση περί εμφάνισης τι σχέση έχει; Αφού δε πρόκειται να γνωριστούμε ποτέ για να διαπιστώσεις αν λέω αλήθεια ή οχι.
δ) Το να συνδεθείς μόνιμα με το blog μου τι εννοεις; Να με κάνεις link στο blog σου; Άν εννοεις αυτό πηγαίνεις στο "προσθηκη στοιχειου σελιδας" στη "λιστα συνδέσμων" και προσθέτεις το url μου (δηλαδη το www.sullogismoi.blogspot.com)
ε)Δε μου πάει πιστευω να βάλω άλλο χρωμα συμφωνα με το υφος του συγκεκριμενου ιστοχωρου.