Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Για το blog.

Οπως καταλάβατε όσοι επισκέπτεστε αυτο το blog, οι δημοσιεύσεις έχουν σταματήσει από τον περασμένο Ιούνιο. Αυτό εγινε για διάφορους λόγους, είτε επειδή έλειπα από Αθήνα, είτε επειδή τύχαιναν διάφορα, ο κυριότερος όμως λόγος ήταν επειδή δεν είχα κατι να γράψω. Αν και ξεκίνησε με συχνές δημοσιεύσεις με αποτέλεσμα το blog να αποκτήσει φίλους κλπ, εχει πια μπει σε άλλη τροχιά. Το blog δε θα καταργηθεί ωστόσο δε θα συνεχίσει όπως παλιότερα. Θα γράφω μόνο όταν έχω κάτι να γράψω. Να ευχαριστήσω τους "δικούς μου ξένους", τους επισκέπτες και φίλους δηλαδή, που ήταν μαζί μου τόσο καιρο. Όσοι απο τους φίλους έχουν κάνει link μπορούν αν θέλουν να με διαγράψουν. Καλό χειμώνα...

5 σχόλια:

endtropi είπε...

το καταλάβαμε. Καλή θητεία

endtropi είπε...

εγώ που δεν σε έχω κάνει link, μπορώ να σε βάλω στο βλογκρρρ μου?

Vasilis Simeonidis είπε...

καλό χειμώνα και σε σένα

Regina είπε...

Καλούς χειμώνες δινονόη.

palalos είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΕΙΣ!